Olkapää + kädet

Vasen kyynärpää sanoi täysin sopimuksensa irti tuossa yhden käden työnnössä, joten treeni jäi siihen. Näemmä taas samaa hermovaivaa, kun kädestä katoaa samalla voima ja säteilee ihan sormiin asti. Nyt (illalla) taas jo alkaa olla hiukan parempi eikä enää juurikaan jomota. Täytynee alkaa yrittää huoltaa tuota kyynärpäätä enemmän, eli kuten lääkäri aikoinaan sanoi, esim. taljapumppailua treenin loppuun ja varsinkin ojentajan venyttelyä.

Huomenna sitten etureisiä. Tuo kyynärpää ei haittane etureisitreenissä, vaikka huomenaamulla olisikin vielä kipeä.

Treeni:

  • Dippi 4 x 10 x 20 kg
  • Yhden käden työntö (Tanko) 4 x 8 x 20 kg
  • Hauiskääntö (Käsipainot) 4 x 7 x 17.5 kg
  • Vipunostot taakse (Käsipainot) 4 x 17 x 20 kg
  • Istumaannousut 3 x 15 x 20 kg
  • Yhden käden työntö (Tanko) 1 x 1 x 10 kg (räjähtävästi) Piti lopettaa ensimmäisen toiston jälkeen

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *