Takareidet

Loukkasin sitten kyynärpääni uudelleen eilisissä jenkkifutistreeneissä, mutta onneksi tänään kyynärpää ei ollut enää ollenkaan kipeä. No nyt on ainakin parempi ottaa ensi viikko kevyesti ja tehdä vain jotain kevyttä pumppailua käsille ja venytellä niitä. Jos se kyynärpää siitä sitten parantuisi.

Tänään oli treenivuorossa takareidet ja pohkeet. Tein nyt maastavetoliikkeenä romanialaisen vedon, mikä ottaa pääasiassa juuri takareisiin.

Treeni:

  • Romanialainen maastaveto (Tanko) 5 x 120 kg, 5 x 130 kg, 5 x 140 kg, 5 x 130, kg, 5 x 120 kg
  • Suorinjaloin maastaveto (Käsipainot) 3 x 12 x 35 kg
  • Reisikoukistus istuen (Laite) 3 x 16 x 40 kg
  • Reisikoukistus maaten (Laite) 3 x 20 x 20 kg
  • Pohjenousu Smithissä (Laite) 4 x 12 x 60 kg
  • Pohjenousut istuen (Laite) 4 x 14 x 40 kg

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *