Olkapäät + kädet

Alkuviikon treenit tulikin kirjattua tänne vasta nyt samalla kun kirjasin tämän päivän käsitreenin. Viikonlopun Tough Viking -kisan jälkeen alkaa päästä pikkuhiljaa taas normaaliin rytmiin. Mutta hankalaa on kyllä ollut saada itsensä takaisin salille parin kuukauden jenkkifutisrupeaman jälkeen. Mutta kyllä se taas tästä.

Päätin nyt alkaa tekemään aiempaa 5-jakoista ohjelmaa nelijakoisena tiputtamalla toisen etureisitreenin pois. Eli nyt neljä treeniä viikkoon: rinta+selkä, takareidet, kädet ja etureidet. Tämän lisäksi sitten satunnaisesti 1-2 treeniä lisää, joissa teen esim. aerobista tai vatsoja.

Treeni:

  • Dippi 4 x 6 x 20 kg
  • Pystypunnerrus (Käsipainot) 4 x 6 x 22.5 kg
  • Hauiskääntö (Käsipainot) 4 x 8 x 12.5 kg
  • Vipunostot taakse (Laite) 4 x 12 x 25 kg
  • Ojentajapunnerrus (Talja) 4 x 13 x 40 kg
  • Hauiskääntö (Talja) 4 x 12 x 40 kg

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *